26. rész



Sziasztok!
Tudom, nagyon sokat kellett várnotok az új részre, de remélem megérte. Extra hosszú rész lett, remélem tetszeni fog nektek. Lécci írjatok véleményt.
Jó olvasást, és további kellemes szünetet.
Puszi,
B.





Pár nappal később eszembe jutott egy jó barátnőm, Claire, akit Chace biztosan kedvelne. Már régóta nem beszéltem vele, de tudom, hogy itt van Amerikában. Azt hiszem, hogy itt dolgozik. Vagy valami hasonló.

Bár megígértem Chace –nek, hogy nem szólok bele a női ügyeibe Lil után, de nem kell tudnia, hogy én szerveztem meg. Remélem Claire is bele fog menni a dologba. Gyorsan felhívtam, de csak az üzenetrögzítő kapcsolt be.



- Szia Claire,Bess vagyok. Tudom rég beszéltünk, de ha megkapod az üzenetem, akkor hívj vissza lécci. A számom már tudod. Puszi.

- Mehetünk? – kérdezte Taylor miután felöltözött. A szokásos reggelihez indultunk, azzal a különbséggel, hogy én ma dolgoztam.

Rögtön bementem a pult mögé, és magamra kaptam a kis köténykémet.

- Késtél. – mondta Nikki, miközben hozzám vágott egy rongyot, és automatikusan elkezdtem letörölni vele a pultot.

- Szerinted Claire és Chace összeillenének? – puhatolóztam Nikkinél.

- Claire? Claire a fősuliról? …. Nem tudom. Talán. Miért?

- Csak úgy.

- Azt nem hiszem. Miben sántikálsz már megint? – kérdezte Nikki, tudta, hogy mit akarok.

- Csak… gondoltam találkozhatnának.

- De nem azt mondta, hogy ne üsd bele az orrod a magánéletébe?

- De. De nem kell tudnia, hogy miattam találkoztak. Lehetne véletlen is.

- Szerintem ne csináld. Még ha jól is sülni el, akkor is megkért, hogy NE.

- Tulajdonképpen már beszéltem is vele… Azt várom, hogy visszahívjon.

- Ajj te lány. Minek kell neked mindenbe belekavarnod?

- Én csak jót akarok.

Este Claire fel is hívott, és megbeszéltük, hogy holnap találkozunk. Beavattam a dolgokba, hogy tulajdonképpen miért is kerestem fel, és nem volt ellenére a dolog. Már egy ideje szingli, és szeretne újra szerelmes lenni.




- Indulhatunk már? – kérdezte Taylor és Chace türelmetlenül, amíg rám vártak.

- Pillanat.

Kb. 1 órával előbb értünk ki a parkba, mint amikorra megbeszéltem Claire –el. Így még jobban véletlennek fog tűnni az egész.

Most, hogy már Taylor, Chace és Ed filmjét elkezdték reklámozni, sokkal nagyobb őrjöngés lett körülöttük, így nem mindig tudtunk zavartalanul beszélgetni. Jöttek a rajongók autogrammért, fotóért, stb.


Nem olyan messze megláttam Claire –t.


- Mindjárt jövök. – mondtam a fiúknak, és felálltam Taylor öléből.

- Hova mész kicsim? – kérdezte Taylor.

- Azt hiszem, hogy régi barátnőmet láttam. Rögtön jövök.

Félúton Claire is észrevett, és mosolyogva sietett felém, és megöleltük egymást.

- Ó, de rég találkoztunk. Bess! De megváltoztál. Hosszabb a hajad, és csak úgy sugárzol. Nagyon jól nézel ki.

- Köszi, te is.

- Nikki, hogy van?

- Jól. Ő is itt van NY –ban.

- Igen? Akkor vele is feltétlen kell találkoznom. Na, de kivel is akarsz te engem összehozni? – kérdezte Claire izgatottan.

- 1 barátommal. Ott ülnek. Biztos tetszeni fog neked. Chace –nek hívják.

- Helyes?

- Mi az hogy. – válaszoltam nevetve.

- És ki ül mellette? Ő sem rossz.

- Ő Taylor. A barátom. Na, odamegyünk?

- Naná. – mondta Claire. Gyorsan megigazította haját, a sminkét, és indultunk is.

- Nyugi. Jól nézel ki.

- Tudod, kicsit izgulok. Rég csináltam már ilyet.

- Még valami. Nem tudják, hogy én hívtalak meg, szóval most futottunk össze véletlenül.

- Rendben.


- Taylor, Chace. Ő itt egy régi barátnőm Claire. Claire, ő Taylor, a barátom, és ő pedig Chace.

- Sziasztok. Bess, nem is mondtad, hogy filmsztárokkal vagy körülvéve. Mindenhol a ti plakátotok van. Már csak Ed hiányzik.

- Ő most otthon van Nikkivel. – válaszolt Chace mosolyogva.

- Őt is ismered? – nem válaszoltam Claire –nek, csak mosolyogtam. – bocsánat, nem vagyok őrült rajongó, csak kicsit sok volt így egyszerre. Fél másodperc, és újra normális leszek. – mondta Claire zavartan.

- Nem ülsz le? – kérdezte Taylor udvariasan.

- Nem köszi. Maradj csak. – Tay nem várta meg míg válaszol, rögtön fel is állt. Oda jött mögém, nekitámaszkodott egy fának, és hátulról átölelt.

- És mióta ismeritek egymást? – kérdezte Chace Claire –től.

- A Főiskolán találkoztunk, ott lettünk nagyon jóba.

- Szerintem hagyjuk őket kettesben. – suttogtam Taylornak.

- Mi elmegyünk fagyizni. Kértek valamit?

- Nem, köszönöm.




- Na, hogy is van ez a régi barátnő véletlen feltűnik dolog? – kérdezősködött Taylor gyanúsan.

- Hogy érted? – kérdeztem vissza ártatlan tekintettel.

- Ismerlek már Bess. Pár napja ment el Lil, Chace teljesen padlón volt, és akkor hirtelen feltűnik egy régi barátnőd?

- Aj. Miért vagy ilyen jó megfigyelő? – mondtam durcásan.

- Chace nem fog neki örülni. – mondta, és egy követ dobott be a tóba.

- Elmondod neki? – kérdeztem meglepetten.

- Dehogyis. Csak mondtam.

- És, szerinted tetszik neki? – kérdeztem izgatottan.

- Biztos. Nem láttad, hogy hogyan mosolygott végig?

- Juj de jó. – most még jobb kedvem lett, mint volt.

- Szeretlek. – mondta Taylor, és lágyan megcsókolt.

- Én is szeretlek.


Elindultunk visszafele. Már messziről lehetett látni, hogy milyen jól érzik maguk, nem is akartam őket megzavarni.

- Mi elmegyünk vissza a hotelbe. Jöttök velünk? – Kérdezte Taylor Chace –től, Chace pedig Claire –re nézett. Mosolyogva megvonta a vállát, hogy neki teljesen mindegy.

- Még maradunk egy kicsit. – válaszolt Chace. (Jó válasz. – gondoltam magamban)





-Áh, nagyon jó vagyok. Láttad? Nagyon jól kijönnek egymással. – dicsérgettem magam, amikor beszálltunk a taxiba. – Örülj már neki te is, vagy mondj valamit.

- Örülök, csak remélem, hogy tényleg jól fog elsülni a dolog. – mondta Taylor, és elgondolkodva kinézett az ablakon.

- Miért ne lenne jó? Nem értem, hogy miért nem lehet örülni neki. Mindenki csak a rosszat keresi benne.

- Mindenki?

- Nikki is. – morogtam a nevét az orrom alatt.

- Mert mi gondolunk a következményekre is?

- Következmény? Milyen következmény? Nem lesz ennek semmi következménye.

- Ki tudja, hogy Claire meddig marad? Mi van, ha csak ki fogja használni Chace –t? Mi van, ha… - sorolta Taylor az érveket, de félbeszakítottam.

- Ezek mind megtörténhettek volna velünk is. Akkor valahogy mégsem szabadkoztál ennyire.

- Az más.

- Miért lenne más?

- Chace az a fajta, aki rögtön belezúg egy lányba, és nem tud ésszerűen gondolkodni. Nem fog hallgatni senkire.

- Szerinted összehoztam volna egy olyan lánnyal, aki csak kihasználja őt?

- Nem, kicsim. Én csak azt mondom, hogy sosem lehet tudni.

- Oké.

- Most haragszol rám?

- Nem. – nem értem Taylort. Miért nem tud örülni annak, hogy végre talált a barátja valakit, és nem kell néznie a savanyú képét. És ha kiderül, hogy én hoztam össze vele? Akkor mi van? Max csak rám lesz ideges, de még akkor is ott lesz neki Claire. És miért lenne rám mérges? Jól sült el a dolog nem? Inkább meg fogja nekem köszönni.



- Sziasztok. – köszöntünk Ed –nek, és Nikki –nek, akik épp a bárban voltak.

- Hello. Na, hogy ment? – kérdezte Nikki rögtön, ahogy leültünk.

- Mi, hogy ment? – kérdezte Ed.

- Tökéletesen. – mondtam önelégülten, és bekaptam egy szem cseresznyét.

- Micsodaa? – kérdezte Ed ismét, csak nem annyi nyugodtan.

- Bess összehozta Chace –t egy lánnyal. – mondta Tay egyhangúan.

- És Chace tudja?

- Még nem. És nem is kell megtudnia. – válaszoltam Ednek.

- Na ez tök jó. Végre lesz valakije.

- Köszönöm. Végre valaki mellettem áll.

- Mi nem vagyunk ellened. – mondta Nikki, és elgondolkodott.

- Csak?

- Nincs csak. Kíváncsiak vagyunk, hogy mi lesz. Ennyi.

- Mi lenne? Vagy összejön, vagy nem. Meg kell próbálni. – mondta Ed, és én csak bólogattam.

- Köszönöm még 1x. – mondtam határozottan, és pacsit adtunk egymásnak. Taylor és Nikki meg a fejüket csóválva nevettek.




- Biztos, hogy nem haragszol rám? – kérdezte Taylor, amikor már a szobánkban voltunk.

- Biztos, csak nem értelek.

- Ne kezdjük előröl édes. – megfogta a derekam, és magához húzott. Teljesen egymáshoz simultunk. – Van egy jobb ötletem. – suttogta, és a kezét lejjebb csúsztatta.

- És mi lenne az? – kérdeztem mosolyogva, és lágyan megcsókolt. Birtokba vette a nyakam, és finom puszikat adott. Lecsúsztatta kezét a fenekemig, és könnyedén felemelt. Karjaiban tartott, és úgy csókolóztunk tovább. Lassan elmentünk az ágyig, és óvatosan lefektetett. Fölém feküdt, és csókolóztunk. Nyelvünk vad táncba kezdtek. A kezemet a nyakáról lassan lecsúsztattam a pólója aljáig, és levettem róla. Most én következtem. Megfogta a pólóm alját, és lassan, izgatóan elkezdte felcsúsztatni. A hasamtól egészen a mellemig lágyan végig csókolt. Pár pillanat alatt minden ruhadarabunk a földön hevert, és átadtuk magunkat egymásnak, hangos nyögések kíséretében.



Mindketten elaludtunk, és este 9 óra körül keltünk fel arra, hogy kopognak.. Taylor morgott egyet, és kikelt az ágyból.


- De legalább most nem zavartak meg. – mondtam, és adtam neki egy csókot. Gyorsan felkaptam egy rövidgatyát, és egy trikót, és az ajtóhoz siettem.

- Nincs kedvetek bulizni egy kicsit? – kérdezte Ed, amikor kinyitottam az ajtót.

- Dee. – válaszoltam nagy mosollyal az arcomon. – Ez nagyon jó ötlet. Szivi? Neked van kedved? – kérdeztem Taylort nagy mosollyal, és szépen néztem rá, hogy ne mondjon nemet.

- Persze, mehetünk.

- Ú, de jó. – adtam neki egy csókot, és rohantam fürdeni.

- 1 órátok van elkészülni. – ordibált utánam Ed.

- Okééé.

- Minek örülsz ennyire?

- Rég voltunk szórakozni. – ide-oda rohantam a szobában a cuccaim után, amikor Taylor hirtelen megállított. – Mi az? – kérdeztem meglepetten.

- Semmi, csak szeretlek.

- Én is téged. – Kaptam tőle egy csókot, és megölelt.

- Na mehetsz. – mondta, és rácsapott a fenekemre.



Gyorsan megfürödtem, és kifestettem magam. Taylor türelmetlenkedett, hogy siessek, mert ő is szeretne tusolni. Gyorsan kiszáguldottam a fürdőből, és a szekrényben kutakodtam valami csini ruci után.


- Ó, de sexy. – mondta Taylor, amikor meglátott. – de így nem mehetsz.

- Miért?

- Csak vicceltem. Tényleg nagyon dögös vagy.

- Köszönöm. Na mehetünk? – kérdeztem egyhelyben ugrálva.

- Én így menjek törülközőbe? Mindjárt kész vagyok.

Tay gyorsan felvett egy farmert, és egy fekete inget.

- Te is jól nézel ki. – mondtam, és adtam neki egy csókot.

Amikor leértünk már lent volt Ed, és Nikki is.

- Ó de csini. – mondta Nikki, amikor találkoztunk.

- Köszi, te is. :-) Még nem is láttam ezt a ruhádat.

- Igen, még csak nem rég vettem.

- Jól nézel ki. Chace nem jön? Esetleg Claire?

- Nem, elmennek vacsorázni. – mondta Ed.

- Hogy micsoda? Randiznak? Jéé… - mondtam Taylornak gúnyosan, de csak mosolygott.

- Indulhatunk?

- Naná. Mondtam izgatottan, és megfogtam Taylor kezét.



Ahogy kiléptünk az ajtón 1 000 000 vaku villogott a szemünkbe. Taylor megszorította a kezem, és visszahúzott a hotel előterébe. Taylor és Ed összenéztek, én pedig még mindig nem láttam semmit a sok vakutól.



- Sajnálom kicsim. Azt hiszem, hogy nem megyünk ma bulizni.

- Nem baj, nem te tehetsz róla. Majd máskor. – megcsókoltam, hogy tudja tényleg nem baj. Nem az Ő hibája. Kíváncsi leszek, hogy meddig lesznek itt a paparazzik.



Így az estét a hotel éttermében töltöttük, mint minden este.


1 megjegyzés:



Nikki írta...

Nagyon tetszett ez a rész. Örülök, hogy tudtaál frisselni :)

Megjegyzés küldése